Zacznijmy od początku. Jeśli chcesz naprawdę się wyróżnić i być zauważonym jeszcze zanim klient wejdzie do Twojego sklepy, to warto zainwestować w duży, zewnętrzny ekran, który będzie widoczny z daleka dla kierowców i pieszych.
Oczywiście, nie każdy musi instalować aż taki sprzęt, choć korzyści z przychodów są widoczne już po krótkim czasie.
Zatem, gdy zdecydowaliśmy się na unowocześnienie wizerunku naszego sklepu i chcemy przedstawiać naszą ofertę w niezwykle atrakcyjny sposób, koniecznie warto zainteresować się montażem ekranów w sklepie. I w tym wypadku można rozpocząć zdobywanie klienta jeszcze nim przekroczy nasz próg.
Totemy reklamowe i ekrany: przyciągnij uwagę
Instalacja totemów to jedna z możliwości pokazania się klientowi w labiryncie placówek, na przykład w centrum handlowym. Zadaniem totemów będzie przedstawienie najbardziej atrakcyjnych towarów i promocji przy jednoczesnym wskazaniu, gdzie klient ma nas szukać.
Kolejny krok to ekrany umieszczone na witrynie sklepu. Jeden duży monitor, który 24/7 bezawaryjnie będzie wyświetlał przygotowane przez nas materiały, pozwoli nie tylko orientować się w asortymencie, ale również zaplanować klientowi pojawienie się u nas z konkretnym pomysłem na zakup.
Nie powinniśmy jednak wtedy pozostawiać klienta bez dodatkowych bodźców wizualno-słuchowych. Ekrany powinny towarzyszyć kupującemu w trakcie zakupów. Niewielkie monitory można zainstalować przy wydzielonych dla konkretnego asortymentu częściach sklepu. Takie skoncentrowanie na reklamie i informacji dotyczących jednej sfery produktów daje nam jako handlowcom sposobność pochwalenia się, jak różnorodne towary sprzedajemy. Pozwalamy też lepiej zapamiętać ofertę obecną i nadchodzące, co pozwala planować klientowi kolejne zakupy i wizytę w naszym sklepie.
Inspiruj klienta podczas całego pobytu w sklepie
W sklepie powinny oczywiście znajdować się większe ekrany, który przypominają kupującym o wszystkich działach, różnorodności asortymentu, promocjach, przecenach. Tym samym budujemy markę naszego sklepu. Naszym celem powinno być bowiem zdobycie zaufania klienta oraz nawiązanie emocjonalnych relacji, które przekładają się na chęć powrotu właśnie do naszej placówki.
Nie zapominajmy również, że ekrany świetnie sprawdzają się przy kasach. Skoro kolejki są nieuniknione, to umilimy czas oczekiwania w nich ciekawym contentem pojawiającym się na monitorach. Jest to też szansa na zwrócenie uwagi klientowi, że ma jeszcze okazję cofnąć się po rzecz, o której zapomniał, a właśnie zobaczył na ekranie, lub skuszeniem go do czegoś nowego, czego na liście zakupów wcześniej nie umieścił.
Ekrany można też łączyć ze sobą, tworząc ściany reklamowe. Takie rozwiązanie, przy użyciu najnowszych technologii, które pozwala na uzyskanie jednolitego obrazu bez zbędnego efektu podziału na poszczególne monitory, wciąż wzbudza największe zainteresowanie klientów.