Reklama zewnętrzna to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które pomoże w promocji praktycznie każdego rodzaju biznesu.
Wśród jej wielu dostępnych i często bardzo zróżnicowanych formatów, systematycznie rośnie zainteresowanie pylonami reklamowymi. Jak zdefiniować ten produkt i na jakie jego główne zalety szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę? Na te oraz inne pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Czym są pylony reklamowe?
Pylon reklamowy jest przytwierdzoną do podłoża, pionową reklamą zewnętrzną o dużym, sięgającym nawet 6 metrów wysokości rozmiarze.
Może on pełnić funkcję typowo reklamową lub informacyjną, stanowiąc swoistą wizytówkę firmy i jednocześnie będąc drogowskazem dla klientów szukających miejsca jej lokalizacji.
Pylony reklamowe stawia się w najróżniejszych miejscach takich jak tereny należące do reklamującej się firmy, w pobliżu jej siedziby, a także przy drogach dojazdowych.
Dzięki swoim dużym rozmiarom zapewniają doskonałą widoczność dla loga i nazwy naszej firmy nawet ze znacznych odległości, tym samym świetnie się sprawdzając w promocji większych obiektów takich jak na przykład salony sprzedaży, obiekty produkcyjne i bardzo często – stacje benzynowe.
Z uwagi na obecność na rynku ponad kilkudziesięciu firm mających w swojej ofercie pylony reklamowe, branża reklamowa staje się coraz bardziej konkurencyjna, dzięki czemu rośnie też jakość wykonania samych produktów.
Jedną z najwyżej ocenianych przez klientów firm, która może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w zakresie projektowania, wykonania i montażu pylonów reklamowych jest centrum reklamy GrawerPix, które ponadto wykonuje wszelkie pozostałe formy reklamy zewnętrznej.
Dlaczego powinniśmy rozważyć wybór pylonów reklamowych jako narzędzia marketingowego dla naszego biznesu?
Jednym z wielu powodów, który powinien nas skłonić do wyboru tego formatu reklamy zewnętrznej jest jej szeroki zasięg oddziaływania i relatywnie niskie koszty produkcji, co pozwoli na skuteczne skalowanie celów marketingowych.
Dodatkowo, ich estetyczna forma przykuje uwagę potencjalnych klientów i tym samym pomoże utrwalić obraz naszej firmy lub produktu w świadomości konsumentów.