Współczesne smartfony są wyposażone w tak wiele różnych funkcji, że momentami trudno jest sobie wyobrazić chociaż jeden dzień bez nich. Stanowią źródło dobrej zabawy i pozwalają nam utrzymywać stały kontakt ze światem – zarówno w celach prywatnych, jak i z powodów edukacyjno-służbowych. Telefon to nasz łącznik z bliskimi oraz przełożonymi i podwładnymi. To często już niezbędny gadżet, który powinniśmy należycie chronić. I w tym celu wychodzą nam naprzeciw firmy, oferujące ubezpieczenie smartfona. Czy warto z niego skorzystać? Jak sprawdzić, czy to dobra opcja dla Ciebie? Sprawdźmy!
Kto powinien ubezpieczyć swój telefon?
Usługa ubezpieczenia telefonu komórkowego cieszy się zainteresowaniem wśród wielu osób. Na rynku są jednak dostępne różne opcje ochrony urządzenia – jak wybrać najlepszą dla siebie spośród tylu propozycji? I czy każdy posiadacz (oraz posiadaczka!) smartfona musi się zdecydować na taką usługę, nawet jeśli jego/jej sprzęt jest już leciwy?
Zastanawiasz się, kto w ogóle powinien wybrać ubezpieczenie smartfona? W zasadzie zarówno osoba posiadająca starszy model telefonu, jak i świeżo upieczona właścicielka lub właściciel nowego smartfona prosto ze sklepu elektronicznego. Ubezpieczenie smartfona to opcja, która może Ci się przydać zawsze – zwłaszcza wtedy, kiedy w ogóle się tego nie spodziewasz… W przypadku starszego modelu telefonu możesz wydłużyć jego zdatność do użycia, dzięki odpowiedniej ochronie, produkując tym samym mniej odpadów elektronicznych. A nowy telefon to duży wydatek, który również zasługuje na optymalne ubezpieczenie. Zobacz, jak wybrać najlepsze dla siebie!
Wybierając ubezpieczenie smartfona, zwróć uwagę przede wszystkim na…?
No właśnie – na co? Po pierwsze: na zakres usług. Czy wiesz, że jedną z najczęstszych awarii telefonu jest uszkodzenie wyświetlacza? Właśnie dlatego warto poszukać usługi, która będzie obejmowała jego naprawę lub wymianę. Po drugie: cena. Nigdy nie wiesz, kiedy przyda Ci się ubezpieczenie telefonu. Jeśli jednak jego roczna wartość będzie przekraczała kwotę zakupu nowego urządzenia, poszukaj innej opcji. Po trzecie: opinie klientek i klientów o firmie ubezpieczającej. Jeśli w sieci znajdziesz dużo negatywów, które będą dotyczyć jakości wykonania usługi naprawczej lub kontaktu z marką, to nie wahaj się przed dalszym researchem. Warto wybrać optymalną ofertę, aby mieć pewność, że fachowa pomoc faktycznie zostanie Ci udzielona w razie potrzeby!